header
מוצרי טבע - עבודה מהבית - אודותינו:

 
 
           howdoesitworkבשנת 2004 ישראל, אז עובד שכיר בחברה ממשלתית, הבין ששכרו נשחק למול גובה המחירים במשק. הוא הבין שבמקום עבודתו אין מקום ליצירתיות וכי בכל רגע הוא יכול למצוא את עצמו מפוטר וללא פרנסה, זאת לנוכח מציאות ההפרטות. הוא החליט לעשות מעשה ולקחת את ההזדמנות שנקראה לדרכו- לנצל את ההצלחה של חברות הטבע. חברות אלה משווקות תוספים למזון אורגני, מוצרי טבע ומוצרים אורגנים בשיטה ייחודית. שיטה זו נקראת  "שיווק רב שכבתי" (MLM), או במילים פשוטות יותר: 'מפה לאוזן'. זו שיטת השיווק המוצלחת ביותר, כיצד הדבר נעשה? 
חברות הטבע החליטו שבמקום להשקיע מאות אלפי דולרים על פרסום, הן תאפשרנה לקהל לקוחותיהן להיות אנשי המכירה שלהן. כלומר: עבודה מהבית. הלקוח קונה את מוצרי החברה, מנסה ובודק אותם. לאחר מכן כשהוא מרוצה מהמוצרים הוא ממשיך הלאה ומוכר אותם לחבריו ולסביבתו הקרובה בזמנו בפרטי.
כאן כבר נכנסים השאיפות העצמיות והשאיפה לקידום של אותו אדם. הוא יכול להסתפק בפעילות שיווקית מקומית או להמשיך את השרשרת ולהכשיר אנשי מכירה מתחתיו. כתוצאה מכך הוא בעצם יוצר עוד מקומות עבודה מהבית. החברה לא זורקת את לקוחותיה אל המים הקרים ללא עזרי תמיכה, היא מספקת לאנשיה ספרים ועזרים אשר עוזרים למשווקים ללמד כיצד להדריך את האנשים ש-'מתחתיהם' וכיצד להציג את המוצרים לפני לקוחות פוטנציאלים.  ישראל, אשר משווק באזור המרכז, טוען כי זו דרך הביניים מבחינתו בין להיות עצמאי ושכיר. כך הוא נהנה מהיכולת להיות יצירתי, לעבוד מהבית, לשלוט על הזמן שלו, להרוויח כסף ובאותו זמן לקבל הכנסה קבועה מעבודתו הישנה וליהנות מאווירת המשרד.
 
 
 
 

דף זה משתף פעולה עם:
משכנתא, הורדת שירים מיוטיוב